Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Fruwanie maszynowe tylnego delta

Prawdopodobnie widziałeś to ćwiczenie na siłowni, jest to znane ćwiczenie, jeśli jesteś fanem maszyn.

Przewodnik po Rear Delt Machine Flyes:

  1. Siedząc w samolocie Pec, twarzą do oparcia fotela
  2. Chwyć uchwyty z wyciągniętymi rękami  
  3. Wdychaj i cofnij łokcie do tyłu.
  4. Zaciśnij łopatki na końcu ruchu
  5. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia

Ważne dla Rear Delt Machine Flyes: Trzymaj plecy prosto i ramiona prosto. Pod koniec ruchu utrzymuj napięcie w skurczonych łopatkach. 

Fakty na temat tylnego delta: Tym ćwiczeniem trenujesz deltoidy (ramiona) - szczególnie tylną część, infraspinatus (gruby mięsień trójkątny, który stabilizuje staw ramienny) i teres minor (mięsień, który biegnie od tylnej krawędzi czaszki i pionowo w dół po każdej stronie kręgosłupa do jednego z ostatnich kręgów piersiowych). W końcowej części ćwiczenia, kiedy kurczysz łopatki, ćwiczysz również trapez (mięsień, który biegnie od tyłu czaszki i pionowo w dół po każdej stronie kręgosłupa do jednego z ostatnich kręgów piersiowych) i rhomboidei (są to dwa mięśnie, które łączą staw barkowy i kręgosłup).

Dobra rada dla Rear Delt Machine Flyes: To ćwiczenie może być również wykonywane z hantlami.