Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Klasyczny Crunch / Curl brzucha

Klasyczny crunch, znany również jako klasyczny brzuch curl, jest bez wątpienia najbardziej znanym ćwiczeniem na brzuch i jest nadal używany przez wielu entuzjastów fitness. W tym ćwiczeniu trenujesz mięśnie proste brzucha, a także mięśnie poprzeczne i skośne brzucha. Jest to ćwiczenie na brzuch, które jest niezwykle łatwe do wykonania, dlatego też jest to ćwiczenie, które może być wykonywane zarówno przez początkujących jak i doświadczonych.

Guide Classic Crunch / Squat:

  1. Połóż się na macie lub podobnym podłożu z ugiętymi kolanami
  2. Wyciągnij ramiona do przodu
  3. Zgiąć się do góry i napiąć mięśnie brzucha
  4. Utrzymaj napięcie przez kilka sekund w odpowiednim czasie
  5. Następnie opuść plecy w kontrolowanym ruchu
  6. Powtórz to ćwiczenie

Ważne dla klasycznego Crunchu / Brzucha: Pamiętaj, żadnych wybuchowych ruchów i nie zginaj szyi idąc do przodu. 

Fakty o Klasycznym Crunchu:Czy wiesz, że ćwiczenia na brzuch mogą pomóc wzmocnić mięśnie brzucha i poprawić postawę. Przysiady są koniecznością, jeśli chodzi o budowanie tak zwanego "sześciopaku".

Dobra rada dla Klasycznego Cruncha: Możesz wykonywać to ćwiczenie na różne sposoby np. trzymając ręce w poprzek klatki piersiowej, ręce na uszach lub jak na filmiku ramiona wyciągnięte do przodu.