Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Podniesienie boczne

Podniesienia boczne są ćwiczeniem izolacyjnym dla środkowej części mięśnia deltoideus (mięsień, który tworzy zaokrąglony kontur ramienia), który składa się z wielu włókien wielopiennych, które przyczepiają się do kości ramiennej. Jest on aktywowany podczas podnoszenia stosunkowo dużych ciężarów na bok, z dala od ciała.

Przewodnik po ćwiczeniach Lateral Raise:

  1. Stań z lekko rozstawionymi nogami
  2. Utrzymaj plecy prosto, ramiona po bokach, po jednym hantlu w każdej ręce
  3. Unieś ciężar na wysokość ramion z lekko ugiętymi łokciami
  4. Wydech podczas powrotu do pozycji wyjściowej
  5. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Ważne dla Lateral Raise: Pamiętaj o prostych plecach

Dobra rada dla Lateral Raise:Aby najefektywniej trenować mięsień, korzystnie jest zaczynać z różnych pozycji (ręce z boku ciała, za pośladkami lub przed udami).