Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Rzędy T-Bar

Nie tylko rozwiniesz silniejsze, bardziej zdefiniowane plecy, ale także otrzymasz świetną pracę rdzenia z tym ćwiczeniem. Wiosła z drążkiem T-Bar są świetnym ćwiczeniem dla zdrowia obręczy barkowej i napięcia mięśni górnej części ciała. Mięśnie górnej części ciała są ważne dla postawy. Ponieważ poruszasz się tylko w jedną stronę, zmuszasz rdzeń do ciężkiej pracy, aby ustabilizować swoje ciało.

Poradnik na temat rzędów T-Bar:

  1. Stań ze stopami na podnóżkach t-baru
  2. Utrzymuj lekko ugięte kolana i wyprostowane plecy
  3. Zagnij się do przodu pod kątem około 45 stopni (lub oprzyj klatkę piersiową o siedzenie, jeśli jest)
  4. Wdychaj i podciągnij drążek do momentu, aż talerze dotkną klatki piersiowej.
  5. Wydech i powoli opuść t-bar z powrotem w dół
  6. Powtórz ćwiczenie

Fakty o T-Bar Rows: Ćwiczenie jest bardzo podobne do wiosłowania w pozycji pochylonej, wymaga mniej energii do ustabilizowania ciała niż wspomniane wcześniej. 

>

Dobra rada dla T-Bar Rows:Spróbuj tego ćwiczenia z podchwytem, jeśli chcesz przenieść część pracy na biceps i trapez w końcowej fazie ruchu.