Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Scott Curls

To ćwiczenie jest jednym z najlepszych ćwiczeń izolacyjnych na biceps.

Przewodnik po lokach Scotta: 

>
  1. Siadamy z górnymi ramionami opartymi o poduszkę podpierającą na ławce
  2. Wdychaj i podnieś poprzeczkę 
  3. Wydech i obniżenie poprzeczki  
  4. Powtórz ćwiczenie

Ważne dla Scott Curls:Kąt nachylenia ławki powoduje znaczne napięcie ramion w momencie ich pełnego wyprostu. Dlatego pamiętaj, aby rozgrzać mięśnie i zacząć od lekkich ciężarów.

Fakty na temat loków Scotta:Ćwiczenie to trenuje przede wszystkim biceps, a w szczególności głowę długą, która jest najpierw rozciągana, a następnie napinana, podczas gdy górna część ramienia jest oddalona od ciała. Ćwiczenie to trenuje również mięsień ramienny (mięsień pomiędzy bicepsem a tricepsem).

Dobra rada dla Scott Curls: Skoncentruj się na odczuwaniu skurczu wzdłuż środkowej części bicepsa.