Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Wiosłowanie hantlami na dwóch ramionach w pozycji pochylonej

Powroty na dwóch ramionach z hantlami to ćwiczenie, które głównie trenuje latissimus dorsi (mięsień szeroki grzbietu), teres major (gruby i lekko płaski mięsień, który siedzi u dołu łopatki), tylną część deltoideus (mięsień, który tworzy zaokrąglone kontury ramienia), oraz, w ostatniej fazie skurczu, trapez (mięsień, który biegnie od tyłu czaszki i pionowo w dół po każdej stronie kręgosłupa do jednego z ostatnich kręgów piersiowych) i rhomboidei (dwa mięśnie, które łączą staw barkowy i kręgosłup).

Przewodnik po dwuramiennych rzędach hantli w pozycji pochylonej:

  1. Stań z lekko ugiętymi kolanami  
  2. Zagnij ciało do przodu pod kątem około 45 stopni i upewnij się, że plecy są proste.
  3. Chwyć hantle nachwytem nadgarstkowym w sposób 
  4. Wdychaj i podciągnij hantel jak najwyżej z łokciem skierowanym do tyłu
  5. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia 
  6. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Ważne przy wykonywaniu rzutu hantlami zgiętymi w dwóch rękach: Upewnij się, że ramiona są lekko odsunięte od górnej części ciała

Fakty o dwuręcznych wiosłach z hantlami w pozycji pochylonej:Po drugie, trenuje łokcie: biceps, brachialis (mięsień naramienny, który zgina staw łokciowy) i brachioradialis (mięsień przedramienia)

Dobra rada dla Bent-Over Two-Arm Dumbbell Rows: Ćwiczenie to może być na przykład urozmaicone o One-Arm Dumbbell Rows 

To ćwiczenie jest jednocześnie ćwiczeniem na plecy, ramiona i barki.