Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

10 sposobów na dostarczenie białka do Twojego śniadania

W tym poście przedstawiamy 10 sposobów i pomysłów na dostarczenie białka do Twojego śniadania. Mamy nadzieję, że będziesz mógł z niego korzystać i w przyszłości zastanowisz się nad tym, ile białka dostarczasz w swojej diecie.

Królewski toast

Zaczynamy od tosta royale z wędzonym łososiem, awokado i cytryną. Nie każdy lubi ryby na śniadanie, ale wędzony łosoś zawiera 21 g białka na 100 g, a wiele osób jada ryby na brunch.
Dzięki temu posiłkowi otrzymujesz bogate w białko śniadanie, które jest sycące i satysfakcjonujące. Do tego świetnie smakuje!

Zawartość białka:

Chrupiący tost: 8 g na 100 g.
Awokado: 2 g na 100 g.
Wędzony łosoś: 21 g na 100 g.

Ogórek quinoa

Zawartość białka:

Quinoa: 15 g. na 100 g.
Nasiona chia: 17 g. na 100 g.
Mleko z nerkowców: 0,5 g. na 250 ml.
Porzeczki: 0,7 g. na 100 g.

PB i J owsianka

Przepyszna kremowa owsianka z masłem orzechowym i świeżymi malinami - brzmi pysznie, prawda? Tak jest, a do tego jest pełna białka i wspaniałego smaku.
Jak już wiemy, płatki owsiane są naprawdę sycące, a masło orzechowe i maliny dodają dodatkowego smaku, zarówno słodkiego, jak i kwaśnego. Idealne na dobre i pożywne śniadanie.

Zawartość białka:

Płatki owsiane: 24 g. na 100 g.
Mleko: 3,4 g. na 100 g.
Masło orzechowe: 23 g. na 100 g.
Jagody: 1,2 g. na 100 g.

Otwarta kanapka

Otwarta kanapka składa się z grubego tosta z pomidorem, cebulą i szpinakiem. Tutaj dostaniesz świeże śniadanie i tosty, które są pełne smaku. 
Dzięki takiemu śniadaniu, dostajesz również porcję owoców i warzyw, których potrzebujesz w ciągu dnia. A wtedy wszyscy uwielbiają tosty, prawda?

Zawartość białka:

Tosty: 8 g. na 100 g.
Pomidor: 0,7 g. na 100 g.
Cebula: 1,6 g. na 100 g.
Szpinak: 3 g. na 100 g.

Jogurtowe sundae

Jogurt to klasyczne śniadanie, a z odpowiednim dodatkiem jest pyszną i sycącą opcją.
Ważne jest, aby uważnie wybierać granolę/muesli, ponieważ wiele z nich jest naładowanych cukrem i węglowodanami. Dodaj do niego pestki dyni, które są jednym z najlepszych źródeł kwasów tłuszczowych omega-3. Na koniec świeże i słodkie borówki, bo przecież jagody i jogurt po prostu pasują do siebie, prawda?

Zawartość białka:

Jogurt zbożowy: 7,3 g na 100 g.
Granola: 38 g na 100 g.
Nasiona zbóż: 19 g na 100 g.
Borówki amerykańskie: 0,7 g na 100 g.

Jagody: 0,7 g na 100 g.

Migdałowe smoothie

Jeśli nie przepadasz za ciężkimi śniadaniami, a może często zabierasz ze sobą śniadanie w podróż, to smoothie jest genialne.
Wiele osób zaczyna zastępować zwykłe mleko innymi alternatywami. Wybraliśmy napój migdałowy i masło migdałowe, ponieważ migdały są pełne zdrowych kwasów tłuszczowych, a naszym zdaniem używamy ich zdecydowanie za mało w naszej codziennej diecie. Do tego dodaliśmy nasiona chia, ponieważ są bogate w białko oraz banana, aby dodać smaku i słodyczy. W ten sposób masz łatwe i sycące śniadanie.   

Zawartość białka:

Banan: 1,1 g na 100 g.
Mleko migdałowe: 0,9 g na 100 ml.
Masło migdałowe: 21 g na 100 g.
Nasiona chia: 17 g na 100 g.

Omlet wegetariański

Omlet to świetne śniadanie. Jajka są bogate w białko i są stosunkowo prostym składnikiem o wielu możliwościach.
W tym omlecie dodano nasiona konopi, ponieważ są one również pełne białka, witamin i minerałów. I nie martw się, nie naćpasz się od ich jedzenia!
Cebula i czerwona papryka dodają omletowi naprawdę fajnego smaku.

Zawartość białka:

Jajko: 13 g. na 100 g.
Czerwona papryka: 1 g. na 100 g.
Cebula: 1,6 g. na 100 g.
Nasiona konopi: 34,6 g. na 100 g.

Bircher muesli

Zawartość białka:

Ziarno owsa: 24 g na 100 g.
Jabłko: 0,3 g na 100 g.
Ziarno słonecznika: 19,9 g na 100 g.
Mleko sojowe: 3,3 g na 100 g.

Mleko sojowe: 3,3 g na 100 g.

Zielone smoothie

Smoothie - łatwe i pyszne!
Tutaj dostaniesz naprawdę bogate w białko śniadanie z dużą ilością smaku. Szpinak i spirulina są źródłem białka, a ananas i winogrona - smaku. Cierpkość ananasa i słodycz winogron. Jeśli nie uważasz, że płyn z ananasa i winogron jest niewystarczający, możesz dodać mleka według własnego uznania.
Pyszne i łatwe do przygotowania smoothie, które z łatwością możesz zabrać w podróż.

Jeśli uważasz, że płyn z ananasa i winogron jest niewystarczający, możesz dodać mleka według własnego uznania.

Zawartość białka:

Ananas: 0,5 g. na 100 g.
Winogrona: 0,6 g. na 100 g.
Szpinak: 3 g. na 100 g.
Spirulina: 57 g. na 100 g.

Sałatka jajeczna bez majonezu

Agglesalad smakuje fantastycznie! Ale majonez nie jest szczególnie zdrowym wyborem, więc zamiast niego przygotowaliśmy sałatkę z jajka z awokado, pomidorem i nasionami konopi. Otrzymasz zdrową, bogatą w białko sałatkę jajeczną, którą możesz umieścić na chlebie rano.
Nasiona konopi są doskonałym źródłem białka i dodają tekstury sałatce jajecznej. Pomidor dodaje mnóstwo pysznego smaku i sprawia, że sałatka jest świeża. Awokado, jak zapewne wiesz, jest również bogate w białko i bardzo popularne, a do tego dodaje tekstury sałatce jajecznej.

Zawartość białka:

Rozkoszuj się swoim posiłkiem!

>