Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Warunki sprzedaży i dostawy | Apuls.pl

Apuls.pl
E-mail: info@apuls.pl

 

Obsługa

Wszystkie produkty zamówione na stronie Apuls.pl wysyłane są z:

Apuls ApS
Anker Andersens Vej 8
7160 Tørring
Dania
Nr CVR: DK39202441

 

Płatność

W Apuls.pl możesz płacić kilkoma różnymi metodami. Przeczytaj więcej na ten temat na naszej stronie o płatnościach.

Jeśli zgubisz rachunek, zawsze możesz skontaktować się z nami, abyśmy mogli wysłać Ci nowy. Jeśli masz pytania dotyczące faktury, płatności itp., zawsze możesz skontaktować się z nami przez e-mail.

Płatności kartą są zabezpieczone przed nadużyciami. Masz bowiem możliwość odrzucenia płatności po otrzymaniu ich zestawienia. Nie ponosisz żadnego ryzyka w przypadku nadużycia Twojej karty w sklepie internetowym, który w swoim systemie płatności korzysta z protokołu SSL (Secure Socket Layer) – a my z takiego korzystamy.. Dzięki temu masz lepsze zabezpieczenie niż w świecie fizycznym, gdzie w przypadku nadużycia Twojej karty płatniczej z kodem PIN odpowiadasz za straty do wysokości 1200 złotych. Dane, które wysyłasz podczas zakupów opłacanych kartami płatniczymi, są szyfrowane (SSL), dzięki czemu może je odczytać tylko system płatności PBS. Apuls ApS jak i inni nie mają możliwości odczytania tych danych.

Kraj, z którego ten sklep przyjmuje zamówienia, to Polska. Jeśli chcesz zamówić towar z dostawą do innego kraju, zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@apuls.pl.
Po dokonaniu płatności w sklepie internetowym zostanie jedynie wykonana rezerwacja płatności. Faktyczna płatność zostanie dokonana, gdy wyślemy pierwszy przedmiot z Twojego zamówienia. Oznacza to, że w tym samym czasie pobrana zostanie również płatność za przedmioty z dłuższym terminem dostawy. Jeśli nie chcesz, aby tak się stało, możesz zrealizować zamówienie na towary znajdujące się w magazynie do natychmiastowej dostawy, a osobno inne zamówienie na towary o dłuższym czasie dostawy.

Podane ceny zawierają podatek VAT.

 

Błąd cenowy w sklepie internetowym

Jeśli cena jest wyraźnie nieprawidłowa (kiedy towar zyskuje wskutek błędu cenę niższą, zdecydowanie nieproporcjonalną do wartości rynkowej), a klient mógł z łatwością zauważyć pomyłkę, kierując się swoim doświadczeniem życiowym/zakupowym, a cena i informacje na stronie nie sugerowały klientowi oferty promocyjnej lub wyprzedażowej, nie jesteśmy zobowiązani do dostarczenia produktu po niewłaściwej cenie. Terminy dostawy podane na produktach są orientacyjne i według naszej oceny najdokładniejsze. Podany czas dostawy nie jest jednak gwarantowany. Liczba dni oznacza dni robocze.

 

Dostawa i wysyłka

Czas dostawy może się różnić w zależności od tego, czy towar jest w magazynie, czy nie. Przewidywany czas dostawy podany jest w opisie produktu oraz w koszyku.

Po wysłaniu paczki automatycznie otrzymasz wiadomość o tym przez e-mail.

Apuls ApS nie ponosi odpowiedzialności w przypadku podania nieprawidłowego adresu przy zamówieniu. Podanie niepoprawnego adresu dostawy może spowodować utratę lub uszkodzenie przesyłki.

Obowiązkiem klienta jest podanie poprawnego adresu dostawy i nazwiska. Jeśli te informacje nie są poprawne i paczka zaginie po wysłaniu, klient jest zobowiązany zapłacić za towar, ponieważ to on podał błędne informacje.

Kraj, z którego nasz sklep przyjmuje zamówienia, to Polska. Jeśli chcesz zamówić towar z dostawą do innego kraju, zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@apuls.pl.

Sprzęt dostarczany przez firmę przewozową jest z zasady dostarczany do granicy posesji. Możemy zorganizować dostawę z wniesieniem – będzie to jednak wiązało się z dodatkową opłatą. Jeśli przed dostawą skontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta, podamy dokładną kwotę.

 

Prawo do odstąpienia od umowy

Jako konsument masz 365 dni na anulowanie dokonanego u nas zakupu. (Nie dotyczy to towarów z uszkodzonym opakowaniem).

Okres odstąpienia od umowy wygasa 365 dni po dniu dostarczenia przedmiotu. Jeśli jednocześnie zamówiono kilka różnych pozycji, ale są one dostarczane osobno, termin ten dla każdego przedmiotu biegnie od daty dostarczenia go.

W przypadku umowy o regularnym dostarczaniu towarów przez określony czas, okres odstąpienia upływa 365 dni po dniu dostarczenia pierwszego towaru.

Termin ten oznacza, że od chwili otrzymania przedmiotu masz 365 dni, aby poinformować nas, że rezygnujesz z zakupu, jeśli przedmiot jest całkowicie nieużywany. Musisz w tym celu wysłać e-mail na adres info@apuls.pl.

Nie możesz anulować zakupu odmawiając odbioru przedmiotu bez jednoczesnego powiadomienia nas.

 

Anulowanie części zakupu

W przypadku zakupienia u nas kilku artykułów masz możliwość odesłania jednego lub więcej przedmiotów, nawet jeśli zostały zakupione w ramach jednego zamówienia. Wystarczy dać znać naszemu działowi obsługi klienta.

 

Zwroty

Zwrot produktu w Apuls jest zawsze bezpłatny, a odesłać możesz nawet po 365 dniach. Chcemy, żeby wszyscy nasi klienci mieli dobre doświadczenia.

Wystarczy wysłać na adres info@apuls.pl e-mail z informacją, że chcesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu. Wtedy nasz dział obsługi klienta zadba, by było to tak proste, jak to tylko możliwe.

Pamiętaj, że musisz zwrócić przedmiot w takim samym stanie, w jakim do Ciebie przybył. Oznacza to również, że opakowanie musi być nienaruszone, a przedmiot nieużywany.

 

Stan przedmiotu po zwróceniu

Ponosisz odpowiedzialność wyłącznie za ewentualne pogorszenie wartości produktu, które wynika z obchodzenia się z nim w sposób inny niż konieczny do zapoznania się z charakterem produktu, jego właściwościami i sposobem działania. Innymi słowy możesz wypróbować przedmiot w taki sam sposób, jak w sklepie fizycznym, ale nie możesz go użytkować.

Jeśli przedmiot został wypróbowany w zakresie wykraczającym poza to, co opisano powyżej, uważamy go za używany, co oznacza, że po anulowaniu zakupu otrzymasz tylko część kwoty zakupu albo nic, w zależności od wartości handlowej przedmiotu. Ocena tego opiera się na stanie przedmiotu, liczbie dni użytkowania, cenie rynkowej modeli demonstracyjnych, stanie opakowania itp. Zazwyczaj nasze oceny opiewają na 50-65% ceny zakupu.

Zalecamy odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu.

Brak oryginalnego opakowania może prowadzić do obniżenia wartości towaru, przez co może on zostać uznany za używany.

 

Zwrot kwoty zakupu

Jeśli chcesz odstąpić od zakupu, otrzymasz zwrot pieniędzy. Jeśli przedmiot jest uszkodzony, odliczymy kwotę, za którą odpowiadasz.

Pieniądze zwracamy przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto do dokonania zakupu.

Możemy wstrzymać płatność do momentu otrzymania zwracanego przedmiotu.

Pamiętaj, aby dołączyć czytelną informację o identyfikatorze zamówienia znajdującym się w wysyłanej paczce.

 

Rozszerzone prawo do zwrotu

W apuls.pl wprowadziliśmy prawo do odstąpienia od umowy przez 365 dni. Oznacza to, że możesz wymienić przedmiot lub anulować jego zakup przez 365 dni po jego otrzymaniu.

W przypadku anulowania zakupu obowiązują następujące zasady:

  • Produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go dostarczono. Oznacza to, że produkt nie mógł być używany.

  • Opakowanie produktu musi być nienaruszone.

  • Nie odbieramy paczek bez dostawy ani paczek wysyłanych za pobraniem.

 

Prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zakupów biznesowych

W przypadku zakupów biznesowych nie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy.

 

Reklamacje

Zgodnie z duńską ustawą o sprzedaży towarów prawo do reklamacji przysługuje przez okres 24 miesięcy dla wszystkich towarów. Prawo do reklamacji oznacza, że jako indywidualny konsument możesz reklamować wady produktu, które wystąpiły w ciągu 24 miesięcy od zakupu. Warunkiem jest jednak, że wady te nie powstały w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktu lub innych szkodliwych działań. Reklamacje należy składać w rozsądnym czasie po zidentyfikowaniu wady. Jeśli złożysz reklamację w ciągu 2 miesięcy, zawsze będzie złożona w terminie.

W zależności od konkretnej sytuacji możesz zażądać naprawy, wymiany, zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny.

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta i przesłanie e-mailem dokładnego opisu wady. Po otrzymaniu tego opisu wygenerujemy list przewozowy, który wyślemy do Ciebie w formie cyfrowej. W ten sposób opłacimy transport zwracanego przedmiotu.

Produkt należy zwrócić w odpowiednim opakowaniu, aby nie było ryzyka dalszego uszkodzenia. W przypadku nieprawidłowego zwrotu towaru prawo do reklamacji może przestać obowiązywać.

W przypadku zakupów biznesowych, kiedy produkt jest używany w firmie lub w innym kontekście handlowym lub biznesowym, prawo do reklamacji nie przysługuje. Chętnie jednak spróbujemy rozwiązać problem, dlatego prosimy o kontakt.

W przypadku dwukrotnej reklamacji, Apuls ma prawo anulować transakcję przy wystąpieniu trzeciej wady.

W przypadku stwierdzenia, że wada leży po stronie konsumenta, pokrywa on koszty naprawy i zwrotu towaru.

Nie odbieramy paczek bez dostawy ani paczek wysyłanych za pobraniem.

 

Polityka dotycząca danych osobowych

Przeczytaj więcej o polityce dotyczącej danych osobowych na naszej stronie, która szczegółowo omawia tę kwestię.

 

Błędy

Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia, jeśli po naszej stronie wystąpił błąd w odniesieniu do cen, specyfikacji produktu, stanu zapasów itp.