Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

10 zdrowych przekąsek

Przekąski w ciągu dnia są dość ważne, ponieważ stabilizują poziom cukru we krwi, zapobiegając przejściu na dietę "cold turkey" i jednocześnie zmniejszając ochotę na słodycze. Przekąski pomagają również lepiej regulować apetyt i uniknąć przejadania się podczas głównych posiłków. Oto dziesięć propozycji dobrych, zdrowych przekąsek, które możesz jeść z czystym sumieniem.

Mała garść rodzynek i kawałek owocu

Marchewka i ogórek w słupkach z dipem czosnkowym (takim domowym)

Śniadanie bananowe: ½ kromki chleba żytniego z połówką banana.

Dwie dl jogurtu naturalnego z 20-30 gramami wysokobłonnikowego musli.

Garść ulubionych orzechów

½ kromki chleba żytniego z chudą wędliną i kilkoma pokrojonymi warzywami

Dwie filiżanki skyr z odrobiną świeżych owoców na wierzchu

Jedna kromka grubo krojonego pieczywa chrupkiego z niskotłuszczowym serem (max 13%).

Jedna papryka w słupkach z humusem

Serek z kurczaka z pokrojonymi warzywami, np. brokułami, pomidorem i papryką.