Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Close Push-Ups

Ciasne pompki są klasycznym i dobrym ćwiczeniem do trenowania tricepsów i niektórych mięśni klatki piersiowej.

Przewodnik po pompkach z bliska:

  1. Leżąc twarzą w dół na podłodze, połóż ręce bliżej siebie niż na szerokość barków.
  2. Wdychaj i opuszczaj się, aż klatka piersiowa prawie dotknie podłogi.
  3. Używając swoich tricepsów i niektórych mięśni klatki piersiowej, wypchnij górną część ciała z powrotem do pozycji startowej i ściśnij klatkę piersiową. 
  4. Wydech i powtórz ćwiczenie np. 15x3

Fakty o Close Push-Ups: Triceps jest znacznie większym mięśniem niż biceps.Triceps tworzy ⅔ muskulatury górnej części ramienia. 

Dobra rada dla Close Push-Ups: Jeśli jesteś nowy w tym ćwiczeniu i nie masz siły, aby je wykonać, możesz albo zgiąć nogi i podeprzeć kolana, aby stawić opór, albo wykonać ćwiczenie przy ścianie zamiast na podłodze. Dla bardziej doświadczonych, można umieścić swoje stopy na wysokiej powierzchni, takich jak ławka, aby zwiększyć opór.

To ćwiczenie jest zarówno ćwiczeniem na triceps jak i na klatkę piersiową.