Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Curl hantli na siedząco

Seated Dumbbell Curls to ćwiczenie, które angażuje brachioradialis (mięsień, który łączy przedramię z górną częścią ramienia), brachialis (mięsień pomiędzy bicepsem a tricepsem), biceps, przednią część deltoideus (mięsień, który tworzy zaokrąglony kontur ramienia) oraz w mniejszym stopniu coracobrachialis (mięsień po wewnętrznej stronie górnej części ramienia, który prowadzi do ramion) i górną część pectoralis major (mięsień piersiowy większy).

Przewodnik po przysiadach z hantlami: 

  1. Siądź na ławce z hantlem w każdej ręce i dłońmi skierowanymi do ciała
  2. Unieś ramiona w górę, kierując dłoń ku górze
  3. Unieś łokcie, aby kontynuować ruch 
  4. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Dobre rady dla Seated Dumbbell Curl: Podczas ćwiczenia możesz wybrać podnoszenie hantli jednocześnie lub osobno. Oznacza to, że można przełączać się między prawą i lewą stroną. Jeśli zdecydujesz się na zmianę prawej i lewej strony, powtórz ćwiczenie 30x3. Możesz również wybrać, czy chcesz stać, czy siedzieć. 

Seated Dumbbell Curl to zarówno ćwiczenia na biceps, jak i na przedramię.

>