Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Curlsy hantli

Klawy hantlowe to ćwiczenie, które angażuje mięsień ramienno-łopatkowy (mięsień łączący przedramię z ramieniem), mięsień ramienny (mięsień pomiędzy mięśniami dwugłowym i trójgłowym ramienia), mięsień dwugłowy ramienia, przednią część mięśnia naramiennego (deltoideus) oraz w mniejszym stopniu mięsień naramienny (coracobrachialis) (mięsień znajdujący się po wewnętrznej stronie ramienia, który prowadzi do barków) i górną część mięśnia piersiowego większego (shoulder).

Przewodnik po lokach hantlowych:

  1. Stań z hantlem w każdej ręce, dłonie skierowane do ciała
  2. Unieś ramiona w górę, kierując dłoń ku górze
  3. Unieś łokcie, aby kontynuować ruch 
  4. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Dobre rady dla Hantli Curls: Zgodnie z przewodnikiem w punkcie 2, możesz wybrać podnoszenie hantli jednocześnie lub osobno. Oznacza to, że można przełączać się między prawą i lewą stroną. Jeśli zdecydujesz się na zmianę prawej i lewej strony, powtórz ćwiczenie 30x3. Możesz również wybrać, czy chcesz stać, czy siedzieć. 

To ćwiczenie jest jednocześnie ćwiczeniem na biceps, przedramię i ramię.