Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Curlsy młotkowe stojące

Kręgle młotkowe są najlepszym ćwiczeniem na mięsień ramienno-łopatkowy (mięsień, który łączy przedramię z górną częścią ramienia). Rozwija również mięsień ramienny (mięsień pomiędzy bicepsem a tricepsem) i trenuje biceps.

Przewodnik po stojących lokówkach młotkowych:

  1. Stań z hantlem w każdej ręce, dłonie skierowane do ciała
  2. Wdychaj i podnieś hantle w kierunku barków.
  3. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia 
  4. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Dobre rady dla Standing Hammer Curls: Podczas ćwiczenia możesz zdecydować się na podnoszenie hantli jednocześnie lub osobno. Oznacza to, że można przełączać się między prawą i lewą stroną. Jeśli zdecydujesz się na zmianę prawej i lewej strony, powtórz ćwiczenie 30x3. Możesz również wybrać, czy chcesz stać, czy siedzieć. 

Standing Hammer Curls to ćwiczenie zarówno na biceps, jak i na przedramię.

>