Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Curlsy odwrotne

Odwrotne skrętoskłony to ćwiczenie, które trenuje prostowniki przedramion, nadgarstków i palców. Trenuje również brachioradialis (mięsień, który łączy przedramię z górną częścią ramienia) i brachialis (mięsień pomiędzy bicepsem i tricepsem) oraz w mniejszym stopniu biceps.

Przewodnik po odwrotnych lokach linowych:

  1. Stań przodem do maszyny ze stopami rozstawionymi na szerokość barków/bioder
  2. Chwyć drążek nachwytem z wyprostowanymi ramionami.
  3. Wdychaj i podnieś poprzeczkę.
  4. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia 
  5. Powtórz ćwiczenie np. 15x3 

Fakty na temat odwrotnych loków linowych:Gdy zginacze lub mięśnie zginaczy wchodzą do akcji, wywołują ruch zgięcia, podczas gdy mięśnie prostowników lub wyprostników wywołują ruch wyprostu. To jest naprawdę dobre ćwiczenie na wzmocnienie nadgarstków. W rzeczywistości, zginacze w nadgarstku są silniejsze niż prostowniki, często powodując brak równowagi i słabe nadgarstki.

Dlatego właśnie to ćwiczenie stało się częścią treningu wielu bokserów. Wielu powerlifterów używa go, aby zapobiec drżeniu nadgarstków podczas wykonywania ciężkich ćwiczeń w wyciskaniu na ławce.

Dobre rady: To ćwiczenie może być również wykonywane na stojąco ze sztangą.

Odwrócone loki linowe to ćwiczenie zarówno na przedramiona, jak i na biceps.

>