Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Ćwiczenia z wałkiem piankowym

Ćwiczenia pleców z wałkiem piankowym:

Tym ćwiczeniem masujesz swoje plecy.

Przewodnik po ćwiczeniach pleców z wałkiem piankowym:

  1. Leżąc na plecach z górną częścią pleców ułożoną na wałku piankowym
  2. Ułóż ręce nad głową, aby rozciągnąć mięśnie pleców
  3. Lekcja z nogami zgiętymi i stopami na podłodze
  4. Użyj nóg, aby powoli odpychać się do przodu i do tyłu, jednocześnie obracając się lekko z boku na bok
  5. Masuj obszar przez 2 minuty

Fakty na temat ćwiczeń pleców z wałkami piankowymi: Korzystanie z wałków piankowych może poprawić regenerację i zmniejszyć bolesność mięśni.

Dobre rady dotyczące ćwiczeń pleców z wałkiem piankowym: Możesz również obrócić się na bok i rolować tam i z powrotem zewnętrzne mięśnie pleców.

Dolna część pleców i tył z wałkiem piankowym:

W tym ćwiczeniu masujesz zarówno dolną część pleców, jak i dolną część kręgosłupa.

Przewodnik po ćwiczeniach odcinka lędźwiowego i pleców z wałkiem piankowym:

>
  1. Leżąc na plecach z dolną częścią pleców ułożoną na wałku piankowym
  2. Ułóż ręce nad głową, aby rozciągnąć mięśnie pleców
  3. Lekcja z nogami zgiętymi i stopami na podłodze
  4. Użyj nóg, aby powoli odpychać się do przodu i do tyłu, jednocześnie obracając się lekko z boku na bok
  5. Masuj obszar przez 2 minuty

Fakty o Ćwiczenia dolnej części pleców z wałkiem piankowym: Używanie wałków piankowych może poprawić Twój powrót do zdrowia i zmniejszyć bolesność mięśni.

Dobra rada dla ćwiczeń lędźwi i pleców z wałkiem piankowym: Możesz również obrócić się na bok i rolować tam i z powrotem zewnętrzne mięśnie pleców.

Ćwiczenie na mięsień szeroki grzbietu z wałkiem piankowym:

W tym ćwiczeniu masujesz mięsień szeroki grzbietu.

Poradnik jak ćwiczyć mięsień szeroki grzbietu z wałkiem piankowym:

>
  1. Leżąc na boku, umieść wałek z pianki na mięśniu szerokim grzbietu
  2. Nogi powinny być umieszczone tak, aby można było użyć ich do naciskania
  3. Obejmij brzuch i upewnij się, że ciężar ciała spoczywa głównie na wałku z pianki, biodrach i stopach. 
  4. Powoli przetaczaj wałek piankowy w przód i w tył małymi ruchami kołyszącymi.
  5. Masuj obszar przez 2 minuty na raz

Fakty na temat ćwiczenia mięśnia szerokiego grzbietu za pomocą wałka piankowego: Stosowanie wałków piankowych może poprawić regenerację i zmniejszyć bolesność mięśni. 

Dobre rady na ćwiczenie mięśnia szerokiego grzbietu za pomocą wałka piankowego: Możesz również przewrócić się na plecy, dzięki czemu wymasujesz całe plecy.

Ćwiczenie tylnej części ud z wałkiem piankowym:

Tym ćwiczeniem masujesz swoje uda.

Przewodnik po ćwiczeniach na uda z wałkiem piankowym:

  1. Podeprzyj się rękami na podłodze
  2. Połóż jedną nogę rozciągniętą na wałku piankowym
  3. Podeprzyj się przeciwną nogą na podłodze lub skrzyżuj nogę na drugiej, jeśli chcesz włożyć więcej ciężaru
  4. Ruszaj tam i z powrotem na piankowym wałku przez 2 minuty
  5. Przełącz się na drugą nogę

Fakty o ćwiczeniach na plecy i uda z wałkiem piankowym: Używając wałków piankowych można poprawić regenerację i zmniejszyć bolesność mięśni. 

>

Dobre rady dotyczące ćwiczeń ud z wałkiem z pianki: Możesz podzielić minuty z przerwami między nimi, jeśli to konieczne

>

 

Dzięki wałkowi piankowemu masz możliwość wykonywania wielu ćwiczeń. Tutaj otrzymasz przewodnik treningowy z naciskiem na trening dolnej części pleców, trening tylnej części ud, trening przedniej części ud, trening łydek.

Fakty na temat treningu z wałkiem piankowym:Używanie wałków piankowych może poprawić regenerację i zmniejszyć bolesność mięśni.

Istnieje kilka rodzajów wałków piankowych, które pokrótce omówię.

Długi lub krótki wałek piankowy:

Dzięki długiemu wałkowi piankowemu masz możliwość wykonania kilku ćwiczeń na plecy. Będziesz mógł leżeć wygodniej i łatwiej będzie Ci utrzymać równowagę na tych dużych rolkach. Jeśli masz małe pomieszczenie do ćwiczeń, możesz mieć problem z długim wałkiem piankowym. Ponadto niektóre z ćwiczeń mogą być trudne do wykonania przy użyciu długiego wałka piankowego.

Duży wybór długich wałków piankowych - kliknij tutaj

Z krótkim wałkiem z pianki można wykonać wiele ćwiczeń. Masz trochę więcej swobody dla swoich rolek i masz możliwość bardziej dogłębnego zapoznania się z ćwiczeniami treningowymi. Możesz łatwiej zabrać swój wałek piankowy ze sobą w podróż, jeśli wybierzesz krótki wałek piankowy. Widzimy coraz więcej osób przynoszących swój własny wałek piankowy na treningi na siłowni, ponieważ ludzie chcą ćwiczyć z własnym. Zapewnia to również trening o odpowiedniej intensywności.

Duży wybór krótkich wałków piankowych - kliknij tutaj

Wybierz powierzchnię wałka piankowego:

Gdy patrzymy na powierzchnię wałka z pianki, mamy 3 główne kategorie: gładki wałek z pianki, nieregularny wałek z pianki i spustowy wałek z pianki.

Trigger Foam Roller jest dla tych, którzy lubią mocny masaż. Wałek spustowy sięga głębiej i mocniej na mięśnie i może być trudny do ćwiczenia, jeśli masz obolałe mięśnie. Ale może również złagodzić niektóre poważne napięcie mięśni, jeśli pracujesz to dobrze.

Duży wybór wałków piankowych - kliknij tutaj

Rolki piankowe z powierzchnią antypoślizgową nazywane są również rolkami piankowymi z wypustkami. Oznacza to po prostu, że na powierzchni znajduje się wzór, który pomaga utrzymać równowagę podczas treningu. Ponadto, często jest trochę design touch do tych rolek pianki, więc masz coś dobrego do oglądania.

Duży wybór wałków piankowych z wypustkami (antypoślizgowych) - kliknij tutaj

Wałek piankowy o gładkiej powierzchni jest całkowicie neutralnym wałkiem piankowym. Tutaj otrzymujesz klasyczny wałek piankowy. Nie ma dużej różnicy między gładką powierzchnią a powierzchnią z wypustkami. Wałki z gładkiej pianki mają również zabezpieczenie przed poślizgiem, więc otrzymujesz produkt wysokiej jakości z wałkami z gładkiej pianki.

Duży wybór gładkich wałków piankowych - kliknij tutaj

Wszystko w urządzeniach i maszynach szkoleniowych

W firmie Apuls specjalizujemy się we wszystkim, co sprzęt do ćwiczeń i maszyny do ćwiczeń, dzięki czemu możemy zaoferować naszym klientom najlepsze rozwiązania dla zdrowszego stylu życia. Poznaj naszą ekscytującą ofertę na tej stronie już dziś!