Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Deklinacja hantli Triceps Extensions

Wyciąganie hantli w dół trenuje w równym stopniu trzy głowy mięśnia trójgłowego (przyśrodkową, boczną i długą).

Przewodnik po Deklinacji Hantli Triceps Extensions:

>
  1. Leżeć na ławce płaskiej. Trzymaj hantle w każdej ręce i wyciągnij wyprostowane ramiona ponad barkami
  2. Wdychaj i powoli zginaj ramiona w górę i w dół;
  3. Powróć do pozycji wyjściowej i wykonaj wydech kończąc ćwiczenie. 

Fakty o Decline Dumbbell Triceps Extensions: Triceps jest znacznie większym mięśniem niż biceps.Triceps tworzą ⅔ muskulatury górnej części ramienia. 

Dobra rada dla Decline Dumbbell Triceps Extensions: Aby zróżnicować między różnymi ćwiczeniami Triceps Extension, nie jest tak ważne, który z wariantów robisz, ale zróżnicować najlepiej między ćwiczeniami w czasie - tj. kombinacja siedzenia, stania, jednostronne, dwustronne i korzystanie z różnych narzędzi. To może być dobry pomysł, aby uruchomić te same odmiany dla 6-10 tygodni na raz, więc masz czas, aby zrobić zauważalny postęp przed zmianą. 

Możesz również zmieniać różne uchwyty (lina, pręt, pręt wygięty, pręt w kształcie litery V)

Możesz uczynić trening tricepsa bardziej intensywnym poprzez utrzymanie napięcia izometrycznego przez jedną lub dwie sekundy na końcu ćwiczenia.