Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Deski

Plank jest izometrycznym ćwiczeniem siły rdzenia, które polega na utrzymaniu pozycji podobnej do pompek przez maksymalny czas. Ćwiczenie to trenuje przede wszystkim mięśnie brzucha, a następnie mięśnie pomocnicze ramion, szyi, pośladków i 4 duże mięśnie z przodu uda (czworogłowe).

Przewodnik po desce: 

>
  1.  Połóż się twarzą w dół na ziemi
  2.  Połóż się na przedramionach - z ciężarem ciała na przedramionach, łokciach i palcach stóp.
  3. Utrzymaj pozycję przez maksymalny czas 

Fakty o desce:Plank jest powszechnie praktykowany w pilatesie i jodze, a także przez trenerów boksu i innych sportów.

Dobre rady dotyczące deski: Istnieje wiele odmian tego ćwiczenia, takich jak deska boczna i odwrócona. Najbardziej powszechną deską jest deska na przedramionach, która jest wykonywana w pozycji podobnej do pompki, z ciężarem ciała na przedramionach, łokciach i palcach. 

"Rozszerzona deska" dodaje znaczące trudności do standardowego ćwiczenia deski. Aby wykonać przedłużoną deskę, osoba musi być w pozycji pompki i mieć ramiona/ręce tak daleko do przodu jak to możliwe.

Ten trening to ćwiczenie na brzuch, ramiona, szyję, nogi i pośladki.