Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Deski boczne

Podobna do deski, deska boczna jest izometrycznym ćwiczeniem siły rdzenia, które polega na utrzymaniu pozycji podobnej do pompki przez maksymalny czas.

Mięśnie pomocnicze, które są trenowane to pośladki, 4 duże mięśnie z przodu uda (mięsień czworogłowy) i ścięgno mięśnia udowego (jeden z trzech tylnych mięśni uda między biodrem a kolanem).

Przewodnik po deskach bocznych:

  1.  Połóż się na podłodze na boku
  2.  Połóż się na przedramieniu - z ciężarem ciała na przedramieniu, łokciu i boku jednej stopy
  3. Utrzymaj pozycję przez maksymalny czas 

Ważne o Bocznej Desce: Ścięgna są dość podatne na kontuzje.

Fakty o Side Plank: Plank jest powszechnie praktykowany w pilates i jodze, a także przez trenerów boksu i innych sportów.

Dobre rady dotyczące deski bocznej: Istnieje wiele jej odmian, takich jak deska boczna i deska odwrotna. Najbardziej powszechną deską jest deska na przedramionach, która jest wykonywana w pozycji podobnej do pompki, z ciężarem ciała na przedramionach, łokciach i palcach. 

"Rozszerzona deska" dodaje znaczące trudności do standardowego ćwiczenia deski. Aby wykonać przedłużoną deskę, osoba musi być w pozycji pompki i mieć ramiona/ręce tak daleko do przodu jak to możliwe.

To ćwiczenie jest jednocześnie ćwiczeniem na brzuch, pośladki, biodra i nogi.

>