Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Dipy

W tym ćwiczeniu trenujesz przede wszystkim triceps. Wiele osób próbowało tego ćwiczenia, ale nie udało im się, ponieważ ich siła nie była wystarczająca. Jeśli masz szczęście, w twojej siłowni mają maszynę, na której możesz odjąć kilka kilogramów z wagi, i w ten sposób masz możliwość wykonywania dipów.

Przewodnik po dipach:

  1. Utrzymaj łokcie w kierunku ciała, z ciałem w pozycji pionowej
  2. Wdychaj i powoli opuszczaj ciało, aż łokcie utworzą kąt 90 stopni (lub poczujesz lekkie rozciągnięcie w ramionach) 
  3. Wydech podczas wypychania ciała z powrotem do punktu wyjścia
  4. Powtórz ćwiczenie

Ważne dla dipów:Nie blokuj łokci w górnej części ćwiczenia.

Fakty o Dipsach: Dipy są tak samo oldschoolowe jak skoki, podbicia, pompki i podrzuty.

Dobra rada dla dipów:Jeśli Twoja siła nie jest jeszcze wystarczająca do wykonania tego ćwiczenia, możesz spróbować użyć gumy treningowej. Jeśli jesteś nowy na siłowni i jest tam maszyna do tego, użyj jej.