Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Dobre nawyki w treningu siłowym

-      Jeśli jesteś początkujący w treningu siłowym, zacznij powoli! 

>

Zacznij od lekkich ciężarów i ćwicz kontrolowane, powolne ruchy, które można odczuć tylko w mięśniach, a nie w stawach.

-       Nie bądź głodny, gdy ćwiczysz!
Zacznij od kawałka żytniego chleba i banana lub cukrowego shake'a.

-      Rozgrzewka!
Około 5-10 minut średnio ciężkiego cardio tj. jazda na rowerze, bieganie lub podobne.

-        Ćwicz kilka mięśni naraz!
Możesz poprosić instruktora o pomoc w przysiadach, wyciskaniu na ławce, wyciskaniu żołnierskim i podciąganiu na drążku.

-       Trenuj kontrolowanie!
Nie myśl o wadze, ale o tym, jak się czuje. Wykonuj ćwiczenia powoli i kontrolowanie z mniejszą ilością kilogramów!

-        Nie ćwicz zbyt długo w tym samym czasie!
Jedno ćwiczenie na mięsień jest w porządku - może być wykonane w godzinę.
3-4 zestawy po 8-12 powtórzeń jest w porządku.

-       Zapewnij sobie trochę białka po wszystkim!
Zjedz dobrą porcję kurczaka lub koktajl proteinowy.

-      Zadbaj o cukier!
Zjedz po wszystkim kilka bananów lub przesłodzony shake.

-       Wracaj do domu, odpocznij i wyśpij się.ównie ważne jest, aby dać organizmowi czas na regenerację - najlepiej 3 dni pomiędzy kolejnymi ćwiczeniami mięśni.
7,5 - 8 godzin snu to optymalna ilość dla dorosłego człowieka. Jeśli jesteś nastolatkiem, 9 - 10 godzin snu jest optymalne dla Twojego organizmu

-        Look forward to next time!
Spraw, aby chodzenie na siłownię było czymś pozytywnym - ciesz się tym i ciesz się na następny raz.