Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Hack Squats

To ćwiczenie jest wykonywane na maszynie do przysiadów z leżenia tyłem. Ćwiczenie to maksymalizuje trening mięśnia czworogłowego (mięśnia uda). Jeśli stopy ustawione są blisko siebie, wpływ na to mają również mięśnie siedzenia. Jeśli ustawisz stopy w większej odległości, grupa przywodzicieli będzie bardziej skoncentrowana. Aby uchronić plecy przed urazem, musisz wstępnie obciążyć mięśnie brzucha, aby ustabilizować miednicę.

Przewodnik po Hack Squats:

  1. Zagnij kolana i połóż się na plecach w maszynie
  2. Barki są wsunięte pod poduszki barkowe, a stopy ustawione są w niewielkiej odległości od siebie
  3. Zwolnij uchwyty na maszynie, zrób wdech i ugnij nogi
  4. Powróć do punktu wyjścia i wykonaj wydech kończąc ćwiczenie
  5. Powtórz to ćwiczenie

Ważne w Hack Squats: Typowym błędem początkujących w hack squats jest to, że pięty podnoszą się do płyty stopy, po prostu z powodu braku mobilności kostki, lub dlatego, że umieściłeś stopy zbyt daleko do tyłu na płycie. Jeśli podnosisz pięty w hack squatach, przeciążasz kolana. Upewnij się więc, że Twoje stopy są mocno osadzone na podnóżku. Jeśli nadal czujesz, że twoje pięty podnoszą się z płyty, powinieneś popracować nad swoją mobilnością kostek lub umieścić stopy bardziej do przodu na płycie.

Fakty o Hack Squats: Leżąc Hack Squats są odmianą treningu przysiadów, który wykorzystuje maszynę zamiast niej i może być preferowany przez początkujących. Hack squats pracują nad całą muskulaturą nóg, ale skupiają się szczególnie na przodostopiu i mięśniu czworogłowym (mięsień uda).

Dobra rada dla Hack Squats: Spróbuj również regularnych przysiadów. Może to byłoby dla Ciebie lepsze ćwiczenie.