Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Hantle Shrugs

Ten trening może być włączony do treningu ramion, pleców, górnej części ciała lub całego ciała. 

Przewodnik po hantlach Shrugs:

  1. Stań z hantlem w każdej ręce, zachowując niewielki odstęp między stopami
  2. Hantle powinny wisieć po obu stronach Twojego ciała 
  3. Utrzymuj głowę i szyję rozciągniętą   
  4. Wyciągnij ramiona do góry i do tyłu tak daleko jak to możliwe
  5. Powoli opuść hantle z powrotem do punktu wyjścia
  6. Powtórz ćwiczenie

Ważne dla Dumbbell Shrugs: Ramiona powinny być zawsze napięte. Twoje ramiona powinny wykonywać pracę, nie biceps.  

Dobre rady dla Dumbbell Shrugs: Ćwiczenie to może być wykonywane z taśmami, sztangą lub linkami. Możesz również użyć pojedynczego hantla i pracować po jednej stronie na raz.