Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Hantle siedzące Hammer Curl - Hammer Curls

Kręgle młotkowe są najlepszym ćwiczeniem na mięsień ramienno-łopatkowy (mięsień, który łączy przedramię z górną częścią ramienia). Rozwija również mięsień ramienny (mięsień pomiędzy bicepsem a tricepsem) i trenuje biceps.

Guide to Dumbbell Seated Hammer Curl - Hammer Curls:

  1. Utrzymaj hantle w każdej ręce, dłonie skierowane do wewnątrz
  2. Wdychaj i podnieś hantle w kierunku ramion
  3. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia
  4. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Dobre rady dla Dumbbell Seated Hammer Curl - Hammer Curls: Pod przewodnikiem w punkcie 2, możesz wybrać podnoszenie hantli jednocześnie lub osobno. Tzn. można przełączać się między prawą i lewą stroną. Jeśli zdecydujesz się na naprzemienne wykonywanie ćwiczeń na prawą i lewą stronę, powtórz ćwiczenie 30x3. Możesz również wybrać, czy chcesz stać, czy siedzieć. 

To ćwiczenie jest zarówno ćwiczeniem na biceps, jak i na przedramię.