Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Jedno ramię, odwrotne wypychanie

One-Arm Reverse Pushdown to klasyczne i dobre ćwiczenie na triceps.

Z uchwytem wykonujesz ćwiczenie jedną ręką. Podczas tego ćwiczenia trenujesz triceps. Możesz zmieniać różne uchwyty. (Under, Over i Natural grip)

Przewodnik do One-Arm Reverse Pushdown: 

>
  1. Stań przodem do maszyny
  2. Chwyć rękojeść chwytem podręcznym
  3. Przyciągnij łokieć do boku. 
  4. Wdychaj i wyciągnij rękę (w dół)
  5. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia
  6. Powtarzaj ćwiczenie na przemian z drugą ręką, np. 15x3 na każdą. 

Ważne dla One-Arm Reverse Pushdown: Pamiętaj, aby trzymać łokieć zablokowany i blisko ciała. Oznacza to, że górna część ramienia nie powinna się poruszać.

Fakty o One-Arm Reverse Pushdown:Triceps jest znacznie większym mięśniem niż biceps.Triceps tworzy ⅔ muskulatury górnej części ramienia. 

Dobra rada dla One-Arm Reverse Pushdown: Możesz uczynić trening tricepsa bardziej intensywnym poprzez utrzymanie napięcia izometrycznego przez jedną lub dwie sekundy na końcu ćwiczenia.