Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Kettlebell Overhead Swing

To ćwiczenie zazwyczaj nie jest ćwiczeniem, które widzisz na dole w siłowni, to ćwiczenie jest najczęściej widziane w crossfit. Ale każdy powinien spróbować! Jeśli to ćwiczenie zostanie wykonane poprawnie, na pewno sprawi, że mięśnie będą bolały. 

Przewodnik po ćwiczeniach Kettlebell Overhead Swing:

  1. Stań ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder    
  2. Palce stóp powinny być skierowane do przodu, a następnie lekko ugięte w kolanach
  3. Spójrz prosto przed siebie i chwyć kettlebell uchwytem nadgarstkowym
  4. Unieś kettlebell między uda i trzymaj plecy idealnie proste 
  5. Pchnij biodro do tyłu tak, aby kettlebell znajdował się pomiędzy i za udami
  6. Wcisnąć tam w pośladki
  7. Wdychaj, gdy prowadzisz biodro do przodu i wymachuj kettlebell nad głową z łokciami prosto w górę.
  8. Wydech podczas kołysania kettlebell z powrotem między nogami, przesuwając biodro do tyłu i delikatnie zginając kolana.

Ważne dla Kettlebell Overhead Swing: To jest huśtawka, a nie przysiad. Do napędu kettlebell używaj bioder, a nie ramion.

Kettlebell Overhead Swing Facts:Jeśli twój kettlebell uderza cię w plecy, robisz to dobrze. 

Dobra rada dla Kettlebell Overhead Swing: Możesz urozmaicić to ćwiczenie np. z Kettlebell Swing 

To ćwiczenie jest zarówno ćwiczeniem na nogi, jak i na pośladki.

Znajdź swój następny kettlebell na apuls

W Apulsie zawsze znajdziesz duży i ekscytujący wybór wysokiej jakości kettlebells Odkryj nasze różne modele na tej stronie już dziś!