Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Koncentracyjne loki młotkowe

To ćwiczenie jest ćwiczeniem izolacyjnym, które pozwala Ci kontrolować kierunek, prędkość i linię ruchu. Trenuje przede wszystkim mięsień ramienno-łopatkowy (mięsień przedramienia). Rozwija również mięsień ramienny (mięsień pomiędzy bicepsem a tricepsem) oraz biceps.

Przewodnik po Koncentracyjnych Hammer Curls:

  1. Siądź na ławce i trzymaj hantle z dłonią skierowaną w stronę ciała
  2. Czy łokieć o wewnętrzną stronę uda 
  3. Wdychaj i podnieś hantle
  4. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia

Fakty na temat koncentracyjnych loków młotkowych: Ćwiczenie to trenuje przede wszystkim mięsień ramienno-łopatkowy (mięsień przedramienia). Rozwija również mięsień ramienny (mięsień pomiędzy bicepsem i tricepsem) oraz biceps. 

Dobra rada dla Concentration Hammer Curls: Możesz dostosować to ćwiczenie za pomocą małych wariacji, jeśli jesteś zupełnie nowy w treningu lub jeśli być może chcesz przenieść swój trening na wyższy poziom.

Przenieś swój trening na wyższy poziom - wykonuj ćwiczenie w wolnym tempie, w ten sposób zwiększasz napięcie, co sprawia, że mięśnie pracują w nadgodzinach.

Jeśli jesteś nowy - zacznij od lżejszych hantli.