Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Kopnięcia w tył na linkach

Z tym ćwiczeniem trenujesz Gluteus maximus i Hamstrings, ćwiczenie to jest chyba najczęściej widziane przez dziewczyny na siłowni. Bez wątpienia jest to świetne ćwiczenie, które każdy może wykonać.

Guide Cable Back Kicks:

  1. Stań przodem do maszyny linowej
  2. Dopasuj mankiet do swojej kostki
  3. Chwyć uchwyty wieży linowej obiema rękami dla wsparcia
  4. Mając lekko ugięte kolana, powoli odrzuć prawą nogę do tyłu, aż biodro będzie w pełni wyprostowane
  5. Zaciągnij pośladki, a następnie przenieś nogę z powrotem do punktu wyjścia
  6. Powtórz to ćwiczenie jeszcze raz
  7. Przełącz się na drugą nogę i wykonaj to ćwiczenie ponownie

Uwaga na Cable Back Kicks:Nigdy nie używaj zbyt dużej wagi, ponieważ ryzykujesz nadwyrężenie ścięgien i mięśni.

Dobra rada dla Cable Back Kicks:Po tym ćwiczeniu kontynuuj z Cable Abductions i Cable Hip Abductions, w ten sposób wytrenujesz wewnętrzną, zewnętrzną i tylną część ciała za pomocą jednego kabla.