Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Lekki wysiłek fizyczny łagodzi bóle mięśni

Lekkie ćwiczenia łagodzą bolesność mięśni

>

Zapewne już to wiesz. Następnego dnia budzisz się i nagle zdajesz sobie sprawę z tego, jak wiele mięśni ma Twoje ciało i jak bardzo mogą być obolałe!
Prawdopodobnie chcesz wziąć dzień wolny, aby Twoje mięśnie były znowu gotowe, ale jest jeszcze lepsze rozwiązanie: jedno z poniższych ćwiczeń może sprawić, że Twój ból ustąpi szybciej.

Biegaj lekko
Rozgrzej się 5 minutami marszu, a następnie przebiegnij kilka kilometrów w tempie znacznie wolniejszym niż Twoje zwykłe tempo (25% poniżej normalnego tempa biegu). Upewnij się, że robisz częste przerwy podczas chodzenia o własnych siłach. Unikaj wzniesień podczas łatwego biegu, ponieważ wywierają one większy nacisk na mięśnie i trening. Jeśli twoje mięśnie są bardzo obolałe, 30-minutowy spacer z napędem zrobi swoje.

Bieganie bez obciążenia
Bieganie w wodzie jest świetne, jeśli jesteś kontuzjowany, ale to także dobry sposób na zregenerowanie mięśni po ciężkim treningu. Wskakuj, na głęboką wodę i biegnij lekko przez pół godziny. Możesz nosić pas do biegania, aby nie unosić się na górze, i możesz robić "przerwy na chodzenie" po drodze.

Źródło: Medical News Today