Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Linka Crunches

Cable Crunches są naprawdę dobrym i skutecznym ćwiczeniem izolacyjnym dla mięśni brzucha. To ćwiczenie jest jednym z najlepszych ćwiczeń do budowania siły i wielkości.

Przewodnik po ćwiczeniach na linach:

  1. Użyj liny, którą regulujesz na górze i dodaj dobry ciężar
  2. Użyj liny jako uchwytu i usiądź na kolanach w pewnej odległości od stojaka
  3. Nie ruszaj biodrami, a ręce trzymaj blisko głowy
  4. Ruch ten polega na składaniu górnej części ciała w dół i rozkładaniu jej w górę przy użyciu mięśni brzucha.
  5. Powtórz to ćwiczenie jeszcze raz

Ważne dla Crunches Cable: Wyobraź sobie, że masz zamiar złożyć swoją klatkę piersiową w dół w kierunku pępka.

Cable Crunches Fakty: Cable Crunches zdefiniować i wzmocnić swój rdzeń jednocześnie, jak mięśnie brzucha są pod stałym napięciem przez cały ruch.

Dobra rada dla Crunchy linowych: Im większe rozciągnięcie i skurcz, tym bardziej wydajny ruch, szczególnie przy dużym obciążeniu.