Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Loki koncentracyjne

To ćwiczenie pozwala skupić się bardziej na mięśniu dwugłowym ramienia, co pomaga zmaksymalizować napięcie umieszczone na mięśniu. To ćwiczenie jest w rzeczywistości ćwiczeniem izolacyjnym.

Przewodnik po Curlsach Koncentracyjnych:

  1. Siądź na ławce lub podobnym miejscu, ze stopami na ziemi 
  2. Zachowaj nogi w rozkroku i chwyć prawą ręką hantel 
  3. Zgiąć się do przodu i oprzeć tył prawego łokcia o wewnętrzną stronę prawego kolana
  4. Prawe ramię powinno zwisać prosto w dół, z prawą dłonią opartą o lewą nogę
  5. Utrzymaj górną część ciała nieruchomo z łokciem opartym o kolano 
  6. Podnieś ciężar do góry i powoli opuść w dół 
  7. Powtórz ćwiczenie

Fakty o Koncentracji Loki:To ćwiczenie jest ulubionym ćwiczeniem kulturystów do budowania bicepsów.

Dobre rady dla Concentration Curls: Możesz urozmaicić to ćwiczenie o Hammer Centration Curls. Możesz dostosować to ćwiczenie z małymi zmianami, niezależnie od tego, czy jesteś zupełnie nowy w treningu, czy może chcesz przenieść swój trening na wyższy poziom.

Przenieś swój trening na wyższy poziom - wykonuj ćwiczenie w wolnym tempie, w ten sposób zwiększasz napięcie, co sprawia, że mięśnie pracują ponad siły.

Jeśli jesteś nowy, zacznij od lekkich hantli.