Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Loki w maszynie

To ćwiczenie jest jednym z najlepszych ćwiczeń, aby wyizolować i poczuć ruch bicepsów. W ten sposób trenujesz biceps curl. Ćwiczenie to jest świetnym sposobem na napompowanie mięśni. 

Przewodnik po lokówkach na maszynie:

  1. Siądź i chwyć drążek lub uchwyty podchwytem
  2. Ręce powinny być skierowane prosto przed siebie w kierunku drążka, a łokcie powinny spoczywać na poduszce
  3. Wdychaj i podnieś poprzeczkę
  4. Wydech podczas powolnego wyciągania ramion
  5. Powtórz ćwiczenie

Ważne przy wykonywaniu loków na maszynie:Aby uniknąć zapalenia ścięgien, nie wyciągaj całkowicie ramion podczas ćwiczenia

Fakty na temat loków na maszynie:Ćwiczenie to trenuje również mięsień ramienny (mięsień pomiędzy bicepsem a tricepsem) oraz w mniejszym stopniu mięsień ramienno-łopatkowy (mięsień przedramienia) i pronator teres (mięsień przedramienia). 

Dobre rady dla loków na maszynie:Napięcie mięśni jest bardzo intensywne na początku ćwiczenia, więc rozgrzej się używając lekkich ciężarów. Możesz również spróbować tego ćwiczenia z jedną ręką.