Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Obniżone Crunchy

W tym ćwiczeniu trenujesz mięśnie brzucha, jak również zginacze bioder. Ćwiczenie to może być wykonywane na wiele różnych sposobów i dlatego jest dobrze znanym ćwiczeniem, które wiele osób wykonuje na siłowni.

Przewodnik po Decline Crunches:

  1. Siądź na pochyłej ławce i umieść stopy pod poduszkami
  2. Postaw ręce rozciągnięte na szerokość dłoni
  3. Wdychaj i przesuń górną część ciała do tyłu 
  4. Przywróć górną część ciała do punktu wyjścia poprzez zgięcie kręgosłupa, aby ćwiczyć mięśnie brzucha. 
  5. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia

Ważne dla Decline Crunches:Jeśli wykonujesz to ćwiczenie lub z naprzemiennymi skrętami w górnej części ciała, powinieneś skoncentrować się na ćwiczeniu i poczuć skurcz mięśni.

Fakty na temat Decline Crunches:Nie ma żadnej korzyści z pochylania ławki tak bardzo jak to możliwe 

Dobra rada dla Decline Crunches: Możesz spróbować obrócić górną część ciała. Połączenie Deklinacji i Rosyjskiego Skrętu - w ten sposób ćwiczysz również skośne mięśnie brzucha

Możesz wykonywać to ćwiczenie na różne sposoby, na przykład trzymając ręce nad klatką piersiową, ręce nad uszami lub, jak na filmie, ramiona wyciągnięte do przodu.

Jeśli to ćwiczenie nie jest dla Ciebie zauważalne, dodaj talerz z odważnikami lub kettlebell.