Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Odwrotne zwrotnice kablowe

To ćwiczenie jest koniecznością, po prostu dlatego, że zbyt wiele osób zapomina trenować tył barków, zbytnio skupiając się na boku i przodzie. To ćwiczenie jest zabójcze i będzie spalać, ale nie zapominaj, że ćwiczenie tutaj pomaga utrzymać równowagę ramion. Ponadto, ćwiczenie to pomoże również zapobiec kontuzjom barku.

Przewodnik po odwróconych zwrotnicach kablowych:

  1. Załóż ciężar, z którym chcesz trenować (krążki powinny znajdować się nad głową)
  2. Umieść uchwyty na najwyższych punktach wieży linowej 
  3. Stań na środku wieży linowej z wyciągniętymi rękami
  4. Spójrz dłonie przed sobą na wysokości ramion (lub nieco powyżej)
  5. Chwyć pierwszy uchwyt lewej liny prawą ręką, a drugi uchwyt prawej liny lewą ręką.
  6. Użyj tylnych ramion, aby wyciągnąć łokcie na bok i do tyłu tak powoli, jak to możliwe (aż ramiona znajdą się w jednej linii z plecami).
  7. Powróć do punktu wyjścia kontrolowanym ruchem i powtórz

Ważne dla Reverse Cable Crossovers:Jako że jest to mała grupa mięśniowa, trenuj z relatywnie małym ciężarem i wykonuj kilka powtórzeń. 

Dobra rada na odwrócone krosy linowe: Spróbuj tego ćwiczenia z jednym ramieniem na raz, stojąc bliżej jednej strony i trzymając się wieży z linek drugą ręką. Możesz również wykonywać to ćwiczenie zarówno na stojąco, jak na filmie, jak i na siedząco.