Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Podciąganie bioder na linkach

W tym ćwiczeniu trenujesz głównie Gluteus Medius i Minimus (mięśnie siedzenia), Tensor Fasciae Latae (mięsień uda, na zewnątrz).

Przewodnik po linkach do przywodzenia bioder:

  1. Stań bokiem do wieży z liną - zacznij prawym bokiem do wieży z liną (np. jeśli lina jest przymocowana do lewej stopy, stań prawym bokiem do wieży z liną, zawsze naprzeciwko)  
  2. Przypasuj mankiet do lewej kostki
  3. Chwyć uchwyt prawą ręką
  4. Podnieś prawą nogę do góry na prawą stronę
  5. Powoli opuść prawą nogę z powrotem do punktu wyjścia
  6. Powtórz ćwiczenie

Ostrożnie z przywodzeniem bioder na linkach:Nigdy nie używaj zbyt dużego ciężaru, ponieważ ryzykujesz nadwyrężenie ścięgien i mięśni.

Nigdy nie używaj zbyt dużego ciężaru, ponieważ ryzykujesz nadwyrężenie ścięgien i mięśni.

Dobra rada dla Cable Hip Abductions:Po tym ćwiczeniu kontynuuj Cable Abductions i Cable Back Kicks, w ten sposób wytrenujesz wewnętrzną, zewnętrzną i tylną część ciała za pomocą jednego kabla.