Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Podniesienia boczne na linkach

To ćwiczenie jest super dobrym ćwiczeniem izolacyjnym dla środkowej części mięśnia naramiennego (barku). 

Przewodnik po linowych podciąganiach bocznych:

  1. Zamocuj uchwyty do kół pasowych na dole wieży linowej
  2. Wybierz ciężar, który chcesz trenować z 
  3. Stań na środku wieży linowej i skrzyżuj ręce
  4. Chwyć uchwyt prawą ręką z lewej strony i odwrotnie lewą ręką z prawej strony
  5. Stań prosto z rękami przed sobą
  6. Utrzymaj łokcie wysoko i wyciągnij ręce w półkolistym ruchu
  7. Gdy ramiona znajdą się na wysokości barków, wytrzymaj krótkie napięcie i powoli opuść ciężar z powrotem do punktu wyjścia.  
  8. Powtórz ćwiczenie

Ważne w Cable Lateral Raises: Forma jest ważniejsza niż waga - skup się na tym, aby to ćwiczenie było ćwiczeniem izolacyjnym.

Dobra rada dla Podciągania Bocznego na Linkach:To ćwiczenie może być również wykonywane na jedno ramię w tym samym czasie Podciąganie Boczne na Linkach na jedno ramię.