Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Podniesienie z przodu

Podniesienie przednie jest ćwiczeniem, które trenuje przede wszystkim przednią część mięśnia naramiennego, a w mniejszym stopniu środkową część mięśnia naramiennego (mięsień, który tworzy zaokrąglone kontury barku). Wszystkie ćwiczenia unoszenia ramienia angażują mięśnie, które mocują łopatkę do żeber.

Przewodnik po Front Raise:

  1. Stań w niewielkiej odległości między stopami
  2. Utrzymaj hantle dłońmi w dół (chwyt nadgarstkowy)
  3. Pozwól, aby hantle oparły się o przednią lub boczną część ud
  4. Wdychaj i podnieś hantle prosto do góry na wysokość ramion
  5. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia
  6. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Dobre rady dla Front Raise:Ćwiczenie może być wykonywane z jedną ręką na raz, aby wyizolować i skupić się lepiej na każdym mięśniu. Ćwiczenie może być zatem wykonywane również w pozycji leżącej na brzuchu na ławce skośnej.