Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Podnoszenie łydek na stojąco

Istnieje wiele różnych sposobów na wykonanie stojących podnoszeń łydek. Często są one wykonywane ze sztangą w stojaku kowalskim, ale można je również wykonywać stojąc na płycie wagi, jak widać na filmie.

Przewodnik po stojących uniesieniach łydek:

  1. Postaw się na szczycie talerza z ciężarkami lub podobnego urządzenia
  2. Chwyć jedną ręką stojak lub maszynę, aby ustabilizować ciało podczas ćwiczenia
  3. Stań na jednej nodze, ustaw palce i przednią część podeszwy stopy na płycie wagi
  4. Najpierw opuść pięty jak najdalej w dół, a następnie wejdź jak najwyżej na palce
  5. Powtórz to ćwiczenie
  6. Przejść na drugą nogę

Ważne dla stojących podnoszeń łydek: Upewnij się, że podczas każdego powtórzenia podnosisz się jak najwyżej na palcach. 

Fakty o stojącym podnoszeniu łydek:To ćwiczenie jest ćwiczeniem izolacyjnym dla mięśnia podeszwowego (mięśnia, który pozwala nam stać bez upadku - jedna z trzech głów mięśniowych tworzących mięsień łydki).

Dobra rada dla Standing Calf Raises: Jeśli chcesz zwiększyć efektywność tego ćwiczenia, możesz dodać ciężar w postaci kettlebell lub hantli.