Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Podwijanie nóg i siedzące podwijanie nóg

Jeśli chcesz dać swoim udom więcej uwagi i chcesz doświadczyć zarówno fizycznego, jak i psychicznego zmęczenia po wykonaniu głównych ćwiczeń rdzenia, Leg Curl może być świetnym wyborem, aby zakończyć swój trening. W ten sposób osiągniesz również większe zmęczenie mięśni.

Przewodnik po lokach na nogach:

  1. Połóż się twarzą do dołu na stole maszynowym. 
  2. Chwyć za uchwyty, wyprostuj kolana i umieść stopy pod wałkiem.  
  3. Wdychaj unosząc stopy aż do rozprostowania nóg
  4. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia
  5. Powrót do pozycji startowej 

Leg Curl Facts: To ćwiczenie trenuje całą tylną część uda i w mniejszym stopniu mięśnie brzucha.

Dobra rada dla Leg Curls: Możesz wykonywać to ćwiczenie z jedną nogą na raz lub używając hantla między stopami.

Krążki na nogi siedzące

Tym ćwiczeniem trenujesz tylną część ud i w mniejszym stopniu mięśnie brzuchate łydek.

Guide to Seated Leg Curls

  1. Siedzimy na maszynie z nogami wyprostowanymi i kostkami opartymi na wałku
  2. Opuść podpórkę na uda, aby je unieruchomić
  3. Chwyć za uchwyty z boku maszyny
  4. Wdychaj i zegnij kolana tak, aby wałek był prowadzony w dół
  5. Wdychaj i wykonaj ćwiczenie

Fakty o przysiadach: W mięśniach tylnej części uda, tylko krótka głowa mięśnia dwugłowego uda (mięsień tylnej części uda) pracuje wyłącznie nad jednym stawem (monoarticular).

Dobra rada dla Seated Leg Curls: Leg curl jest zwykle uważany za ćwiczenie pomocnicze, ale czasami może służyć jako jedno z Twoich podstawowych ćwiczeń.