Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Podwyższenia boczne w pozycji pochylonej

Bent-Over Lateral Raises to ćwiczenie, które trenuje całą obręcz barkową, a w szczególności tylną część deltoidu (mięśnia, który tworzy zaokrąglony kontur barku). Pod koniec ćwiczenia przyciągnij łopatki do siebie, aby zaangażować środkową i dolną część trapezu (mięsień, który biegnie od tyłu czaszki i pionowo w dół po każdej stronie kręgosłupa do jednego z ostatnich kręgów piersiowych), mięsień dwugłowy ramienia (mięsień szkieletowy większy), łączący kręgosłup z łopatką) i mniejszy (mały mięsień szkieletowy łączący kręgosłup z łopatką), teres minor (jest wąskim, wydłużonym mięśniem w barku) oraz infraspinatus (gruby mięsień trójkątny, który stabilizuje staw barkowy).   

Przewodnik po uniesieniach bocznych typu Bent-Over:

  1. Stań z nogami rozstawionymi na szerokość bioder i lekko ugiętymi kolanami.
  2. Zgięcie do przodu z biodra i utrzymanie pleców prosto.
  3. Utrzymaj dwa hantle nachwytem z lekko ugiętymi łokciami
  4. Na wdechu podnieś hantle w bok  
  5. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia
  6. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Ważne przy wykonywaniu uniesień bocznych zgiętych do góry: Trzymaj plecy prosto.

Dobra rada dla Bent-Over Lateral Raises:Możesz również wykonywać to ćwiczenie leżąc na ławce skośnej z głową w dół.