Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Podwyższenia boczne z linek

Tym ćwiczeniem trenujesz całą obręcz barkową, a w szczególności tylną część mięśnia naramiennego (deltoideus).

Przewodnik po linkach do podnoszenia bokiem do góry:

  1. Stań z nogami rozstawionymi na szerokość bioder i lekko ugiętymi kolanami
  2. Przekraczamy ramiona przed ciałem
  3. Chwyć za uchwyty, lewą rękę w prawym uchwycie, a prawą w lewym uchwycie
  4. Zgięcie do przodu z bioder i utrzymanie pleców prosto, łokcie lekko ugięte
  5. Wdychaj i podnieś hantle na bok po łuku (tak wysoko, jak tylko możesz)
  6. Wydech podczas całkowitego opuszczania ciężarków
  7. Powtórz ćwiczenie

Ważne przy wykonywaniu uniesień bocznych na linkach:Zaciśnij łopatki pod koniec ćwiczenia, aby uzyskać jak najwięcej korzyści z jego wykonywania.

Wykonywanie uniesień bocznych na linkach.

Fakty na temat ćwiczeń na linkach: Pod koniec ćwiczenia przyciągnij łopatki do siebie, aby zaangażować środkową i dolną część mięśnia trapezowego (mięsień, który biegnie od tyłu czaszki i pionowo w dół po każdej stronie kręgosłupa do jednego z ostatnich kręgów piersiowych), mięsień dwugłowy ramienia (dwa mięśnie, które łączą staw barkowy i kręgosłup).

Pod koniec ćwiczenia przyciągnij łopatki do siebie, aby zaangażować środkową i dolną część mięśnia trapezowego (mięsień, który biegnie od tyłu czaszki i pionowo w dół po każdej stronie kręgosłupa do jednego z ostatnich kręgów piersiowych).

Dobra rada dla Cable Bent-Over Lateral Raises: Możesz również wykonywać to ćwiczenie z dwoma zwykłymi hantelkami lub na ławce skośnej z głową w dół.