Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

pompki na łopatki

To ćwiczenie jest ważniejsze niż myślisz. Pracuje nad wzmocnieniem mięśni wokół łopatki. Specyficznym mięśniem, który wzmacniasz jest serratus anterior (mięsień, który powstaje na powierzchni 1-8 żebra klatki piersiowej).

Przewodnik po pompkach na łopatkach:

  1. Pocznij w pozycji wysokiej deski
  2. Utrzymuj ciało w linii prostej, a głowę zrelaksowaną w neutralnej pozycji
  3. Wzmocnij swój rdzeń i mięśnie pośladków, aby Twoje biodra się nie zapadały.
  4. Przytrzymaj każdą pozycję przez 3-5 sekund. Zwolnij i wróć do pozycji wysokiej deski
  5. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Ważne dla pompek na łopatkę: Nigdy nie zadawaj sobie bólu podczas rozciągania

Dobra rada dla Scap Push-Ups: Zatrzymaj się na 2 sekundy, a następnie rozciągaj się ponownie przez kolejne 20-30 sekund.

To ćwiczenie jest zarówno ćwiczeniem na barki jak i na plecy.