Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Powrót Rozszerzenie

W filmie, który widzisz tutaj, to Rozciągnięcie Pleców jest wykonywane na wyproście. Kiedy zginasz się do przodu, daje to dobry efekt rozciągania pleców. Jeśli użyjesz ławki skośnej, takiej jak ta w tym filmie, będziesz w stanie lepiej wyizolować wyprosty pleców, ale samo ćwiczenie będzie mniej intensywne z powodu kąta nachylenia ławki - im prostsza ławka, tym trudniejsze będzie ćwiczenie. Prawdopodobnie widziałeś wielu ludzi wykonujących to ćwiczenie na ławce do butów, z płytą wagi do klatki piersiowej, z czegokolwiek pomiędzy 5 - 15 kg.

Przewodnik po rozciąganiu pleców:

  1. Lig on hyperextension.
  2. Wsporniki stawu skokowego powinny być prawidłowo wyregulowane, a biodra powinny spoczywać na poduszkach biodrowych
  3. Zacznij z górną częścią ciała zgiętą do przodu i podnieś górną część ciała do pozycji równoległej do podłogi 
  4. Pamiętaj o zachowaniu naturalnego odchylenia lędźwiowego, aby zmniejszyć ryzyko kontuzji dolnej części pleców
  5. Powtórz ćwiczenie

Fakty na temat rozciągania pleców:W tym ćwiczeniu trenujesz przede wszystkim mięśnie siedzenia i tylnej części ud. Po drugie, trenuje prostowniki grzbietu i mięsień czworoboczny lędźwi (najgłębszy mięsień brzucha, na tylnej ścianie brzucha).

Dobre rady dla Rozciągania Pleców:Możesz zdecydować się na przytrzymanie pozycji rozciągniętej przez kilka sekund, aby trening był bardziej intensywny. W niektórych siłowniach masz możliwość trenowania tego ćwiczenia na specjalnej maszynie, aby skupić się i wyizolować trening. 

To ćwiczenie jest zarówno ćwiczeniem na pośladki, jak i na nogi.