Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Proste ramię w pozycji leżącej

To ćwiczenie jest wariacją na temat pulldowns. Ćwiczenie to jest najczęściej wykonywane przez podnoszących, którzy chcą skupić się bardziej na swoich łopatkach i chcą doświadczyć zarówno fizycznego, jak i psychicznego zmęczenia po wykonaniu głównych ćwiczeń bazowych. Przysiady z prostymi ramionami mogą być świetnym wyborem na zakończenie treningu. W ten sposób osiągniesz również większe zmęczenie mięśni.

Przewodnik po ćwiczeniach Incline Straight-Arm Pulldown:

>

Przewodnik po ćwiczeniach Incline Straight-Arm Pulldown

  1. Połóż się na pochyłej ławce umieszczonej pod i z dala od wysokiej wieży kablowej 
  2. Chwyć drążek prosty używając chwytu overhand, ale na szerokość ramion
  3. Trzymaj łokcie lekko zgięte, ciągnąc drążek do przodu i w dół, aż do ud, wykonując ruch po łuku, 
  4. Powrót do punktu wyjścia w wolnym tempie
  5. Powtórz ćwiczenie 

Ważne przy wykonywaniu ćwiczenia Incline Straight-Arm Pulldown: Wykonuj ćwiczenie powoli i kontrolowanie, z lekko ugiętymi łokciami.

Incline Straight-Arm Pulldown Facts: To ćwiczenie jest ćwiczeniem izolacyjnym.

Dobra rada dla Incline Straight-Arm Pulldown: Zamiast prostego drążka możesz użyć innego uchwytu, np. belki v-beam lub liny.