Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Przewodnik: Wybierz odpowiednią linę do skakania

Palenie jest bardzo skuteczne w rozgrzewaniu i spalaniu tłuszczu. To delikatny i zabawny sposób na poprawę kondycji - i możesz to robić gdziekolwiek i kiedykolwiek zechcesz.

Palenie jest bardzo skuteczne jako spalacz tłuszczu, ponieważ możesz spalić do 8 kalorii na minutę. To właściwie odpowiednik biegu z prędkością 12km/h, czyli całkiem sporo. 

Są głównie dwa rodzaje podłóg do skakania; guma, która jest głównie dla początkujących i drut, który jest głównie dla zaawansowanych narciarzy.

Gumowa mata do skakania jest najlżejszym rodzajem maty do skakania. Są bardzo elastyczne i łatwe w obsłudze - dlatego idealnie nadają się dla początkujących. Nie boli też tak bardzo uderzenie w drzewa gumową skakanką. Profesjonaliści mogą również używać gumowych skakanek, ale tylko w przypadku, gdy chcesz wykonywać triki takie jak przechodzenie itp., ponieważ niska waga daje Ci dużą przewagę.

Skakanka z drutu jest cięższa od gumy. Zwiększona waga pozwala na uzyskanie większej prędkości na trasie i dlatego drut przeznaczony jest dla doświadczonych narciarzy. Zwiększona waga zapewnia również dodatkową siłę i trening tlenowy. Drut stalowy nie jest początkowo tak giętki jak guma, ale po kilku tygodniach użytkowania stanie się tak samo giętki i będziesz miał nad nim pełną kontrolę.

Jako początkujący powinieneś wybrać gumową deskę do skakania, a jako doświadczony narciarz, który chce uzyskać więcej ze swojego skakania, powinieneś wybrać deskę ze stalowym drutem.

Kilka szybkich wskazówek dotyczących skakania
Zawsze zaczynaj od krótkiej, pięciominutowej rozgrzewki przed skakaniem - musisz rozgrzać swoje stopy i pięty. Podczas skakania na skakance będziesz wykonywać wiele małych wzlotów, dlatego ważne jest, aby nosić dobre buty treningowe, które ochronią Twoje kolana i stawy.
Ważne jest, aby rozluźnić ramiona podczas skakania, ponieważ to przedramiona powinny wprawić podłogę w ruch.

Niewielkie jest ryzyko urazu podczas chodzenia, ale powinieneś zapytać swojego lekarza o radę, jeśli masz problemy z nogami, kostkami lub stopami.