Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Przyłącza kablowe

To ćwiczenie angażuje wszystkie przywodziciele (Pectineus - płaski mięsień czworoboczny, który jest częścią górnej i wewnętrznej strony uda, Abbuktor magnus - duży mięsień trójkątny, który leży po przyśrodkowej stronie uda, Adduktor longus - mięsień szkieletowy uda, Adduktor brevis - mięsień uda, który leży pomiędzy Magnus i Longus, Gracilis - jest cienkim i płaskim mięśniem, który leży na całej drodze po wewnętrznej stronie uda). Jest to doskonałe ćwiczenie na rozbudowę mięśni po wewnętrznej stronie uda.

Przewodnik po przewodach:

>
  1. Dopasuj mankiet do swojej kostki
  2. Chwyć maszynę przeciwną ręką
  3. Przesuń nogę połączoną z linką na bok i obok przeciwnej nogi
  4. Powróć i powtórz to ćwiczenie

Ostrożnie z przywodzeniem linek:Nigdy nie używaj zbyt dużego ciężaru, ponieważ ryzykujesz nadwyrężenie ścięgien i mięśni.

Zawsze używaj zbyt dużego ciężaru.

Dobra rada dla przywodzenia na linkach:Po tym ćwiczeniu kontynuuj ćwiczenia z linką Back Kick i linką Hip Abductions, w ten sposób wytrenujesz wewnętrzną, zewnętrzną i tylną część ciała za pomocą jednej linki.