Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Przysiady z neutralnym chwytem nad głową

Neutralny chwyt na siedząco jest ćwiczeniem, które przede wszystkim trenuje ramiona. Wyciskanie na głowę jest podstawowym ruchem dla budowania siły i w pełni zrównoważonej sylwetki. Ćwiczenie to trenuje również mięśnie trójgłowe.

Przewodnik po Seated Neutral-Grip Overhead Press:

>
  1. Siądź na ławce i trzymaj plecy prosto
  2. Chwyć dwie hantle chwytem nadgarstkowym i unieś je na wysokość ramion, dłonie skierowane do wewnątrz
  3. Wdychaj i wyciągnij ręce nad głowę
  4. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia
  5. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Ważne dla Seated Neutral-Grip Overhead Press: Utrzymuj plecy i szyję w pozycji neutralnej.

Dobra rada dla Seated Neutral-Grip Overhead Press: Umieść hantle na kolanach. Wypychaj hantle kolanami do góry, po jednym na raz. W ten sposób uniesiesz hantle w najbardziej ergonomiczny sposób, bez przeciążania lub wykonywania nieprawidłowych skrętów ciała. Co jest najlepsze na stojąco czy na siedząco? 

To ćwiczenie jest zarówno ćwiczeniem na barki jak i na triceps.

>