Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Push-Up na szerokość

Push-Ups są naprawdę dobrym ćwiczeniem, aby trenować pectoralis major (duży mięsień klatki piersiowej) i triceps. Możesz wykonać to ćwiczenie gdziekolwiek jesteś.

Przewodnik po szerokich pompkach: 

>
  1. Leżąc twarzą do podłogi i z wyciągniętymi ramionami.
  2. Dłonie powinny leżeć płasko na podłodze, a między dłońmi powinna znajdować się szerokość ramion
  3. Zastaw stopy lub zachowaj między nimi niewielki odstęp
  4. Wdychaj i zegnij łokcie, aby przesunąć ciało w kierunku podłogi. 
  5. Pchnij się do góry, aż ramiona będą napięte i wykonaj wydech kończąc ćwiczenie

Ważne dla Wide Push-Ups: Unikaj kołysania się na plecach

Dobra rada dla szerokich pompek: Możesz zmieniać kąt nachylenia górnej części ciała, aby wyizolować

>

Miej stopy rozciągnięte, aby skupić się na górnej części mięśnia piersiowego (pectoralis)

Utrzymaj górną część ciała lekko w górze, aby skupić się na dolnej części mięśnia piersiowego większego (duży mięsień piersiowy)

To ćwiczenie jest zarówno ćwiczeniem na klatkę piersiową, jak i na triceps.