Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Rozciąganie bioder w czworakach

W tym ćwiczeniu ćwiczysz przede wszystkim mięśnie pośladkowe maksymalne i mięśnie udowe. Podstawowym ruchem w wyproście bioder jest gluteus maximus.

Przewodnik po wyproście bioder w czworakach:

  1. Leżeć z jednym kolanem na macie i oprzeć się na nodze.
  2. Łokcie i dłonie na macie, z przedramionami wyciągniętymi przed siebie
  3. Zachowaj proste plecy i napięte mięśnie brzucha.
  4. Wyciągnij jedną nogę do tyłu i do góry, utrzymując nogę pod kątem 90 stopni podczas całego ćwiczenia 
  5. Stopę skieruj w stronę sufitu, a kolano ustaw równolegle do podłogi
  6. Przywróć nogę do pozycji wyjściowej   
  7. Powtórz ćwiczenie i przejdź na drugą nogę

Ważne dla Quadruped Hip Extensions: Ważne jest, aby wiedzieć, jak prawidłowo wykonywać to ćwiczenie, aby uniknąć kontuzji lub niepotrzebnego obciążenia. 

Fakty na temat wyprostu bioder w czworakach: Wiele urazów i stanów zapalnych jest spowodowanych siedzącym trybem życia, a brak wyprostu bioder jest bardzo istotną częścią tego problemu. 

To ćwiczenie zostało zbadane przez American Council of Exercise i stwierdzono, że Quadruped Hip Extension jest najbardziej popularnym ćwiczeniem aktywującym mięśnie maksymalne pośladków i ścięgna udowe w tym samym czasie. 

Dobra rada dla Quadruped Hip Extensions: Unikaj wygięcia w łuk pleców, utrzymuj szyję w jednej linii z kręgosłupem (patrz w dół). Możesz również użyć gumek, aby urozmaicić ćwiczenie.