Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Rozgrzewka z kijem

Ogrzewanie ramienia i nadgarstka

Za pomocą tego ćwiczenia rozciągniesz i rozgrzejesz stawy, mięśnie i ścięgna w łokciu i nadgarstku.

Poradnik rozgrzewania ramienia i nadgarstka:

>
  1. Chwyć drążek jedną ręką mocnym chwytem nadgarstkowym
  2. Druga ręka z chwytem podręcznym
  3. Obróć nadgarstek wokół kija (ręka z podręcznym uchwytem)
  4. Powtórz ćwiczenie np. 15 razy na każdą rękę

Fakty na temat rozgrzewki ramion i nadgarstków:Wykonywanie ćwiczeń rozgrzewających przed ćwiczeniami zmniejszy ryzyko kontuzji. 

>

 

Ogrzewanie pośladków i nóg

Dzięki temu ćwiczeniu rozciągniesz i rozgrzejesz stawy, mięśnie i ścięgna w pośladkach i nogach.

Poradnik jak rozgrzać pośladki i nogi:

>
  1. Przytrzymaj równowagę na drążku jedną ręką
  2. Obrót nogi znajdującej się najbliżej kija w przód i w tył

Fakty na temat rozgrzewki pośladków i nóg: Jeśli przed ćwiczeniami wykonasz ćwiczenia rozciągające/rozgrzewające, zmniejszysz ryzyko kontuzji.

 

Ogrzewanie pośladków, nóg i bioder

W tym ćwiczeniu rozciągniesz i rozgrzejesz stawy, mięśnie i ścięgna w pośladkach, nogach i biodrach.

Poradnik rozgrzewania pośladków, nóg i bioder ramienia i nadgarstka:

>
  1. Przytrzymaj równowagę na drążku jedną ręką
  2. Skręć nogę znajdującą się najbliżej kija z boku na bok

Fakty na temat rozgrzewki pośladków, nóg, bioder ramion i nadgarstków: Jeśli wykonasz ćwiczenia rozciągające/rozgrzewające przed ćwiczeniami, zmniejszysz ryzyko kontuzji.

 

Ogrzewanie ramion 

Tym ćwiczeniem rozciągniesz i rozgrzejesz stawy, mięśnie i ścięgna w ramionach.

Poradnik rozgrzewania ramion: 

>
  1. Chwyć kij szerokim, mocnym, oburęcznym chwytem obiema rękami
  2. Przeciągnij kij nad głową i za plecami tak, aby uderzył w dolną część pleców, ramiona wyprostowane
  3. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Fakty na temat rozgrzewki barków:Wykonywanie ćwiczeń rozciągających/rozgrzewających przed ćwiczeniami zmniejsza ryzyko kontuzji. 

 

Ogrzewanie ramion, klatki piersiowej i pleców

W tym ćwiczeniu rozciągniesz i rozgrzejesz stawy, mięśnie i ścięgna w ramionach, klatce piersiowej i plecach.

Poradnik jak rozgrzać ramiona, klatkę piersiową i plecy:

>
  1. Chwyć kij szerokim, mocnym, oburęcznym chwytem obiema rękami
  2. Obracanie kija wokół ciała z wyprostowanymi ramionami
  3. Powtórz ćwiczenie przez np. 15 okrążeń i zmień kierunek na przeciwny

Fakty na temat rozgrzewki ramion, klatki piersiowej i pleców:Wykonanie ćwiczeń rozciągających/rozgrzewających przed ćwiczeniami zmniejszy ryzyko kontuzji.

 

Ogrzewanie barków i łokci

Dzięki temu ćwiczeniu rozciągniesz i rozgrzejesz stawy, mięśnie i ścięgna w barkach i łokciach.

Poradnik rozgrzewki barków i łokci: 

>
  1. Chwyć kij szerokim, mocnym, oburęcznym chwytem obiema rękami
  2. Przeciągnij pałeczkę wzdłuż brzucha
  3. Gdy łokcie są na wysokości barków, unieś kij z dala od ciała z wyprostowanymi przedramionami
  4. Gdy kij znajduje się na wysokości ramion, skręć łokcie tak, aby kij prawie dotykał czubka głowy
  5. Następnie wypchnij drążek w całości w powietrze, wyciągając całkowicie ręce
  6. Pocznij pierwszą połowę ćwiczenia tyłem (5-4-3-2)
  7. Powtórz ćwiczenie, np. 15x3

Fakty na temat rozgrzewki barków i łokci: Jeśli wykonasz ćwiczenia rozciągające/rozgrzewające przed treningiem, zmniejszysz ryzyko kontuzji. 

 

Rozgrzewanie ramion i pleców

Dzięki temu ćwiczeniu rozciągniesz i rozgrzejesz stawy, mięśnie i ścięgna w ramionach i plecach.

Poradnik jak rozgrzać ramiona i plecy:

  1. Stań z lekko rozstawionymi nogami, twarzą do kija
  2. Patyczek powinien znajdować się przed tobą, z rękami wyciągniętymi pomiędzy tobą a patyczkiem
  3. Ułóż palce na szczycie kija i lekko ugnij kolana
  4. Zatop górną część ciała w dół, aż poczujesz napięcie na plecach i w ramionach.
  5. Utrzymaj pozycję przez 20-30 sek.

Ważne przy rozgrzewce ramion i pleców:Nigdy nie zadawaj bólu podczas rozciągania

>

Fakty na temat rozgrzewki ramion i pleców:Wykonanie ćwiczeń rozciągających/rozgrzewających przed ćwiczeniami zmniejsza ryzyko kontuzji.

Dobra rada na rozgrzanie barków i pleców: Zatrzymaj się na 2 sekundy, a następnie rozciągaj się przez kolejne 20-30 sekund.