Prawo do zwrotu przez 365 dni Prawo do zwrotu przez 365 dni
Bezpłatny zwrot Bezpłatny zwrot
Dostawa już od 15 zł Dostawa już od 15 zł
Gwarancja ceny Gwarancja ceny
Trustpilot Trustpilot

Rozszerzenia nóg

Jest to najlepsze ćwiczenie do treningu i izolacji mięśnia czworogłowego (duża grupa mięśniowa zawierająca cztery mięśnie z przodu uda). To ćwiczenie jest zalecane dla początkujących. To buduje siłę przed próbą bardziej wymagających technicznie ćwiczeń.

Przewodnik po wyprostowanych nogach:

  1. Boczna strona maszyny
  2. Chwyć za uchwyty, aby ustabilizować ciało podczas ćwiczenia
  3. Zgiąć kolana i oprzeć stopy z kostkami o wałki
  4. Wdychaj i podnieś nogi, aż będą prawie proste i równoległe do podłogi
  5. Wdychaj podczas wykonywania ćwiczenia

Ważne przy wyprostach nóg: Nie blokuj kolan przy pełnym wyproście. Może to spowodować uszkodzenie stawu kolanowego.

Fakty na temat wyprostu nóg: Im bardziej odchylasz oparcie do tyłu, obracając miednicę do tyłu, tym bardziej ćwiczysz mięsień udowy prosty (głowa długa mięśnia czworogłowego). 

>

Dobra rada dla Rozciągania Nóg:Jeśli trenujesz na siłowni z maszyną, w której możesz odchylić siedzisko do tyłu, zmienia to nacisk na mięśnie.